مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 16:372022-09-27بين الملل

تبریک عباس به گانتز و وعده همکاری امنیتی با تل آویو


منابع صهیونیستی از تماس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بررسی تقویت همکاری امنیتی با این رژیم خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی گزارش دادند که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی گفت وگو کرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که هدف از تماس تلفنی عباس با گانتز، تبریک سال نو عبری بود اما دو طرف در این تماس تلفنی به بررسی وضعیت امنیتی کرانه باختری و تقویت هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی پرداختند.

این رایزنی تلفنی در حالی صورت گرفته که همزمان با تشدید عملیات های مقاومتی فلسطینیان، نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی به حال آماده باش درآمده و حدود 25 گردان نظامی در نقاط تماس مستقر شده اند.

همچنین منابع امنیتی در تل آویو گزارش دادند که مسئولان رژیم اشغالگر صدها افسر و نیروی پلیس و گارد مرزی را در شهر قدس اشغالی به ویژه بخش قدیمی این شهر و نقاط درگیری با فلسطینیان، مستقر کردند تا به ادعای آن ها امنیت شهرک نشینانی که قصد عزیمت به قدس اشغالی و مسجدالأقصی در ایام اعیاد یهودی را دارند، تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک عباس به گانتز و وعده همکاری امنیتی با تل آویو

تبریک عباس به گانتز و وعده همکاری امنیتی با تل آویو