مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 15:372022-09-27بين الملل

حکیم: درباره نامزد نخست وزیری عراق به اجماع رسیدیم


رهبر جریان حکمت ملی عراق در گفت وگویی تاکید کرد که چارچوب هماهنگی شیعیان، درباره محمد شیاع السودانی به عنوان گزینه نخست وزیری به اجماع رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار حکیم  رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز (سه شنبه) در حاشیه شرکتش در نشستی برای مجمع الرافدین ، گفت وگویی مطبوعاتی داشت و طی آن درباره آخرین تحولات سیاسی در کشورش صحبت کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی دولت عراق واع ، حکیم در این گفت وگو اظهار داشت: ائتلاف اداره کشور طیف گسترده ای [از جریان های سیاسی] را نشان می دهد و ما در چارچوب هماهنگی با نامزد نخست وزیری [محمدشیاع السودانی] موافقت کرده ایم .

وی تاکید کرد: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشبرد امور موفق شد خیابان های عراق را آرام کند و روابط بین المللی را تقویت نماید؛ این ها نقاط قوتی برای دولت او هستند .

رهبر جریان حکمت ملی با اشاره به اینکه گفت و گوی واقع بینانه ای بین چارچوب هماهنگی و جریان صدر برای شناخت مواضع رسمی آن ها وجود نداشته، افزود: جریان صدر شریکی مهم برای چارچوب هماهنگی در روند سیاسی است و مشتاق حضور آن هستیم؛ چارچوب هماهنگی در هنگام تسلیم استعفای جریان صدر، درخواست هایی برای بازگشت آن ها داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: درباره نامزد نخست وزیری عراق به اجماع رسیدیم

حکیم: درباره نامزد نخست وزیری عراق به اجماع رسیدیم