مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 15:022022-09-27بين الملل

تحریم اُسکار از سوی روسیه / استعفای رییس کمیته انتخاب روسیه


آکادمی فیلم روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد هیات رییسه این آکادمی تصمیم گرفته است هیچ فلیم ملی برای جوایز اسکار در سال 2022 نامزد نکند.

- آکادمی فیلم روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد هیات رییسه این آکادمی تصمیم گرفته است هیچ فلیم ملی برای جوایز اسکار در سال 2022 نامزد نکند.

روسیه بدنبال تیرگی مناسباتش با غرب بر سر بحران اوکراین، تصمیم گرفته است در مراسم اسکار سال جاری فیلمی برای رقابت در مسابقات معرفی نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آکادمی فیلم روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد هیات رییسه این آکادمی تصمیم گرفته است هیچ فلیم ملی برای جوایز اسکار در سال 2022 نامزد نکند.

پاول چوخری رییس کمیته مسئول انتخاب نامزد گفت که در پی اتخاذ این تصمیم، از سمت خود استعفا کرده است.

وی در نامه ای با اعلام خبر استعفای خود نوشت: رییس این آکادمی به طور یکجانبه تصمیم به نامزد نکردن فیلمی از روسیه در مراسم اسکار گرفته است.

در همین حال، نیکیتا میخالکوف کارگردان روسیه که از روابط خوبی با کرملین برخوردار است، گفت که با شرکت در اسکار سال جاری هیچ چیزی عاید مسکو نمی شود.

وی که در سال 1995 جایزه اسکار را برای بهترین فیلم زبان خارجی دریافت کرد، نامزدی فیلمی از روسیه در مراسم اسکار را بی معنی خواند و در عوض پیشنهاد داد جایزه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم اُسکار از سوی روسیه / استعفای رییس کمیته انتخاب روسیه

تحریم اُسکار از سوی روسیه / استعفای رییس کمیته انتخاب روسیه