مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 14:222022-09-27فناوري

زمان پایان قطعی اینترنت و فیلترینگ اعلام شد


به دلیل نا آرامی های اخیر و سوء استفاده اغتشاشگران از شبکه های اجتماعی، محدودیت هایی در اینترنت و دسترسی کاربران به این شبکه ها ایجاد شده که ضرر و زیان بسیاری برای کسب و کارهای آنلاین به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در چند روز اخیر به دلیل به وجود آمدن اوضاع آشفته و ایجاد برخی اغتشاشات در نقاط مختلف کشور، شاهد اختلال در دسترسی به اینترنت و در ادامه فیلتر شبکه های مجازی خارجی به ویژه اینستاگرام بوده ایم .

به گفته فعالان کسب و کار مجازی اغتشاشات اخیر باعث افت شدید بازار کسب و کارهای اینترنتی شده است.

براساس گزارش سال گذشته مرکز آمار ایران، معادل 11 میلیون نفر از طریق شبکه های مجازی کسب درآمد می کنند به طوری که حدود 9 میلیون نفر یعنی 83 درصد از طریق اینستاگرام در حال کسب درآمد هستند.

خانم جعفری یکی از فروشندگان در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) می گوید: متاسفانه حدود 10 روز می شود که دسترسی به شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام قطع شده است و در این چند روز ضرر بالایی را متحمل شده ایم.

او گفت: اغتشاشات ضرر و زیان زیادی برای کسب و کارها به همراه داشته است، به عنوان یک فروشنده لباس در اینستاگرام، بالغ بر 20 الی 30 میلیون در شرایط کنونی متضرر شده ام و با وضعیت به وجود آمده باید حقوق خیاط، برش کار و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پایان قطعی اینترنت و فیلترینگ اعلام شد

زمان پایان قطعی اینترنت و فیلترینگ اعلام شد