مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 05:172022-09-27بين الملل

هشدار کارشناسان آب وهوایی: خشکسالی در اروپا تا سال 2050 عادی می شود


چند کارشناس به نمایندگان یک کمیته پارلمان اروپا هشدار دادند، خشکسالی که این قاره در حال تجربه است، ممکن است تا اواسط قرن جاری به یک پدیده عادی در اروپا تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند کارشناس به کمیته محیط زیست، سلامت عمومی و ایمنی غذایی پارلمان اروپا گزارش دادند، خشکسالی در اروپا در صورتی که سریعا اقداماتی موثر و فرامرزی برای کاهش آن به اجرا در نیاید ممکن است تا اواسط قرن جاری به یک مشکل عادی در اتحادیه اروپا تبدیل شود.

به نوشته پایگاه خبری شبکه یورونیوز ، این کارشناسان به این کمیته تصریح کردند، خشکسالی های مکرر و شدید در اروپا تاثیراتی چشمگیر بر تعداد هر چه بیشتری از فعالیت های اقتصادی شامل کشاورزی، حمل ونقل، انرژی و نظام مراقبت های سلامت خواهد داشت.

آندریا تورتی ، کارشناس سازمان دیده بان خشکسالی اروپا به اعضای کمیته محیط زیست، سلامت عمومی و ایمنی غذایی پارلمان اروپا تصریح کرد، بر طبق ارزیابی این سازمان، رویدادها ی شدید آب وهوایی که قاره اروپا را در طول تابستان گذشته گرفتار کرد، در صورتی عدم اجرای اقدامات کاهشی موثر ممکن است تا سال 2050 تبدیل به یک پدیده عادی شود.

او اضافه کرد: این رویدادها تقریبا هر سال قرار است اروپا را گرفتار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کارشناسان آب وهوایی: خشکسالی در اروپا تا سال 2050 عادی می شود

هشدار کارشناسان آب وهوایی: خشکسالی در اروپا تا سال 2050 عادی می شود