مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 01:022022-09-26سياسي

جامعه بیش از هر زمان دیگری به آموزه های دینی نیازمند است


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جامعه بشریت بیش از هر زمان دیگری به آموزه های دینی نیازمند است، گفت: اگر چه روش های زندگی و صنعت جامعه را متحول کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دوره توانمندسازی طلاب وظیفه اداره کل آموزش و پرورش لرستان، با بیان اینکه جامعه بشریت بیش از هرزمان دیگری به آموزه های دینی نیازمند است، اظهار داشت: اگر چه روش های زندگی و صنعت جامعه را متحول کرده است، اما اگر این تحول ها بر پایه اخلاق نباشند سبب سقوط جامعه بشری می شود.

وی با بیان اینکه ارزش ها و فضیلت ها جزو جدایی ناپذیر زندگی جامعه بشریت است، افزود: وظیفه روحانیت است که با معرفت افزایی و محبت زمینه رشد اخلاقی و فرهنگی جامعه را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به تلاش های پیامبر در تغییر جامعه جاهلی به جامعه اسلامی، عنوان کرد: این امر به همان معرفت افزایی، جهاد تبیین و روشنگری برمی گردد که پیامبر اکرم توانست جامعه جاهلی را به جامعه دینی حاکم بر ارزش های اخلاقی و دینی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) توحید را به جای شرک و نور را به جای ظلمت قرارداد، بیان کرد: معرفت افزایی، محبت و اطاعت مؤلفه هایی بود که این شرایط را برای پیامبر در آن جامعه جاهلی فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه بیش از هر زمان دیگری به آموزه های دینی نیازمند است

جامعه بیش از هر زمان دیگری به آموزه های دینی نیازمند است