مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 21:422022-09-26سياسي

5 هزار و 600 موقوفه در گلستان وجود دارد/ رشد 8 برابری اماکن مذهبی در گلستان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از وجود 5 هزار و 600 موقوفه در سطح استان خبر داد و گفت: اعتبار 24 میلیارد تومانی برای اماکن مذهبی مصوب شد و که میزان 67 درصد آن تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بعد از ظهر امروز با گرامیداشت دهه وقف در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تعداد 5 هزار و 600 موقوفه در سطح استان گلستان وجود دارد و قریب به 71 هزار رقبه وقفی در سامانه اوقاف و امور خیریه گلستان به ثبت رسیده است.

وی از وجود 123 بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: در سطح استان گلستان تعداد 3 هزار و 700 مکان مذهبی وجود دارد و تعداد 2 هزار و 900 مسجد در سطح استان فعال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از رشد 8 برابری اماکن مذهبی در گلستان خبر داد و ابراز کرد: اعتبار 24 میلیارد تومانی برای اماکن مذهبی مصوب شد و که میزان 67 درصد آن تخصیص یافت.

سلیمانی فرد از مسوولان استانی خواست در کنار خیرین و واقفین باشند و به مقوله ساخت مسجد توجه ویژه ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی مناطق شهرستان گرگان که به عنوان شهر دارالمومنین نام گرفته است از جمله سروش جنگل، مسجدی وجود ندارد و نیاز است خیرین و وزارت راه و شهرسازی به مقوله ساخت مسجد توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار و 600 موقوفه در گلستان وجود دارد/ رشد 8 برابری اماکن مذهبی در گلستان

5 هزار و 600 موقوفه در گلستان وجود دارد/ رشد 8 برابری اماکن مذهبی در گلستان