مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 21:372022-09-26اقتصادي

یکی از مولفه های مهم فرزندآوری تامین مسکن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد چوپانی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: قانون و کارمندان مبلغ اقساط بصورت پلکانی افزایش پیدا کند.

می توان گفت که همه اقشار خانه دار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در دنیا برای ایجاد رفاه اجتماعی دولت ها تامین مسکن مردم جامعه را عهده دار هستندادامه داد: در شرایط کنونی متقاضی می بایست بین چهار میلیون تا چهار میلیون و 500 هزار تومان به طور میانگین اقساط پرداخت کند که با توجه به میانگین حقوق دریافتی کارگران حدود پنج تا شش میلیون تومان، پرداخت این اقساط بسیار سخت و غیرممکن است.

چوپانی گفت: پرداخت اقساط چهار میلیون تومانی با شعار افزایش جمعیت و فرزنداوری همخوانی ندارد و قطعا تامین مسکن خانواده ها به ویژه جوانان مولفه مهم در تشویق انها برای افزایش جمعیت و فرزنداوری است.

وی درباره جراحی اقتصادی دولت سیزدهم ابراز کرد: متاسفانه دولت های گذشته به دنبال کسب محبوبیت کاذب بوده و هیچ یک حاضر به اصلاح و تغییر اجرای ارز دولتی نبودند.

فعال اقتصادی گلستان خاطرنشان کرد: هدف اصلی اجرای ارز 4200 تومانی این بود که اثار و برکات ان در سفره مردم نمایان شود اما متاسفانه سبب ایجاد رانت و فسادهای اقتصادی در دولت گدشته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مولفه های مهم فرزندآوری تامین مسکن است

یکی از مولفه های مهم فرزندآوری تامین مسکن است