مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 21:122022-09-26سياسي

رییس جمهور در سازمان ملل نشان داد ادعای غرب درباره مبارزه با تروریسم دروغ است


رییس جمهور در حمایت از جبهه مقاومت با افتخار تصویر سردار دل ها را در سازمان ملل بر سر دست گرفت و ادعای دروغین غربی ها در مبارزه با تروریسم و حقوق بشر را در افکار عمومی جهان زیر سوال برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت که در آن اندیشمندان و فرهیختگانی از 36 کشور جهان و سفرا و نمایندگانی از کشورهای نیکاراگوئه، بولیوی، برای تشکیل حکومت اسلامی را مطرح کرد که برای عده ای قابل درک نبود که با توجه به عدم دسترسی به حکومت این مباحث چه فایده ای دارد، اما با پیروزی انلاب اسلامی همگان به اندیشه بلند و اعتقاد راسخ امام پی بردند.

حسینی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی و حتی در دوران مبارزه و قبل از پیروزی حامی مردم مظلوم فلسطین و علیه رژیم نامشروع صهیونیستی بود.

معاون رییس جمهور با اشاره به گرایش و استقبال ملت های آزادی خواه و عدالت طلب جهان از آرمان های انقلاب اسلامی و پیوستن آن ها به جبهه حق و مقاومت گفت: امروز جبهه مقاومت علیه ظلم و سلطه حتی در آمریکای لاتین بعنوان حیاط خلوت سابق آمریکا روز به روز در حال گسترش است و ملت های این منطقه نیز یکی پس از دیگری علیه سلطه آمریکا قد علم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در سازمان ملل نشان داد ادعای غرب درباره مبارزه با تروریسم دروغ است

رییس جمهور در سازمان ملل نشان داد ادعای غرب درباره مبارزه با تروریسم دروغ است