مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 20:022022-09-26اقتصادي

خرید خیار گلخانه ای یزد با کیفیت و قیمت مناسب


خیار گلخانه ای میوه ای بسیار شیرین و خوش طعم بوده که فواید بی نظیری برای سلامتی بدن داشته و از مواد معدنی غنی برخوردار می باشد.

- شهر یزد با توجه به آب و هوایی که دارد به کارگیری گلخانه ها در این شهر به صورت متوسط انجام می گیرد این شهر از نظر آب و هوایی معتدل و گرم می باشد به همین دلیل می تواند هم خیار بوته ای و گلخانه ای را پرورش دهد.

این شهر در واقع از نظر میوه و سبزیجات کمبودی ندارد و می تواند از پس نیاز خود برآید صیفی جات و محصولات کشاورزی شهر یزد فوق العاده درجه یک و با کیفیت است.

برای اطلاع از قیمت خرید و فروش خیار گلخانه ای در یزد به سایت های معتبر فروش این محصول مانند آراد برندینگ مراجعه بفرمایید.

کشاورزان این منطقه فوق العاده حرفه ای هستند و با علم کشاورزی آشنایی دارند خیار ازجمله صیفی جات می باشد که به کشورهایی مانند عراق سوریه و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می گردد زیرا این کشورها آب و هوایی خشک و از زمین های غیر حاصل خیز دارند و نمی توانند میوه و سبزیجات خود را تامین نمایند.

خیار دارای دو نوع بسیار معروف است خیار معمولی که سبز پررنگ می باشد و از خانواده کدوییان به حساب می آید نوع دیگری از خیار با نام خیار چنبر یا چنبر وجود دارد که رنگ سبز روشن می باشد و دارای خطوطی موازی بر روی پوست خود است این خیار طعم و مزه بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خیار گلخانه ای یزد با کیفیت و قیمت مناسب

خرید خیار گلخانه ای یزد با کیفیت و قیمت مناسب