مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:122022-09-26ورزشي

تشکیل شورای امر به معروف در 40 اداره استان قم


دبیر رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم بیان کرد: اگر بتوانیم در ادارات به صورت جدی امر به معروف و نهی از منکر را راه بیندازیم بخشی از مشکلات ما حل می شود.

- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه اگر بتوانیم در ادارات به صورت جدی امر به معروف و نهی از منکر را راه بیندازیم بخشی از مشکلات ما حل می شود، گفت: تا به امروز از 120 اداره در استان قم حدود 40 اداره شورای امر به معروف و نهی از منکر خود را معرفی و حدود 80 اداره هنوز اقدام به معرفی این شورا نکرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ گرجی، چهارم مهرماه، در دیدار با آیت الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با تشکر از مواضع انقلابی آیت الله سعیدی در زمینه عفاف و حجاب، ورود زنان به ورزشگاه ها و اغتشاشات اخیر، عنوان کرد: اهم مسائل پیش روی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزاری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادهای دولتی است.

  وی با بیان این که تمام دستگاه ها باید شورای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند، افزود: تا به امروز از 120 اداره در استان قم حدود 40 اداره شورای امر به معروف و نهی از منکر خود را معرفی و حدود 80 اداره هنوز اقدام به معرفی این شورا نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای امر به معروف در 40 اداره استان قم

تشکیل شورای امر به معروف در 40 اداره استان قم