مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 14:522022-09-26اقتصادي

در شش ماه اخیر 3 میلیون 800 تن کالا توسط ناوگان بوشهر منتقل شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت : در 6 ماه اول سال 1401 مجموعا سه میلیون 800 تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان بوشهر جابجا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی شهابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار بارنامه های صادره در 6 ماه اول سال جاری با انجام 243 هزار سفر باری مجموعا سه میلیون 800 تن کالا از مبدا استان بوشهر به سایر نقاط کشور حمل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر افزود: استان بوشهر با این حجم جابجایی کالا 1/7 درصد از حجم بار کل کشور را به خود اختصاص داده است و در رتبه 18 کشوری قرار دارد.

وی ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که سه میلیون 900 تن کالا با انجام 246 هزار سفر باری از مبدا استان جابجا شده شاهد کاهش  2/5درصدی در بخش جابجایی بار و 1/2 درصدی در بخش سفرهای باری هستیم.

این مقام مسئول بیان داشت: کالاهای جابجا شده عمدتا مواد اولیه (پلی اتیلین،کوداوره و استایرن ) و همچنین سیمان، سوخت و برنج بوده و مقاصد حمل نیز شهرهای تهران، مشهد، شیراز و تبریز بوده است.

شهابی از آمادگی کامل بخش حمل و نقل برای جابجایی کالای اساسی مورد نیاز مردم خبر داد و اعلام کرد: استان بوشهر با برخورداری از 6 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شش ماه اخیر 3 میلیون 800 تن کالا توسط ناوگان بوشهر منتقل شد

در شش ماه اخیر 3 میلیون 800 تن کالا توسط ناوگان بوشهر منتقل شد