مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 13:572022-09-26اجتماعي

کاشت نهال در مدارس تبریز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید


شهردار تبریز کاشت نهال در مدارس را فرهنگ سازی و ارائه آموزش های عملی لازم در راستای اهمیت و لزوم وجود فضاهای سبز شهری و نهال کاری برای تلطیف هوای شهر و سلامتی انسان ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، برنامه ویژه نهال کاری در مدارس تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز برگزار شد.

در ویژه برنامه ای که به همین منظور در هنرستان کشاورزی تبریز ترتیب یافته بود، پس از به صدا درآمدن زنگ مدرسه عملیات کاشت نهال در مدارس تبریز با کاشت نمادین درخت توسط سردار زین العابدین رضوی خرّم استاندار آذربایجان شرقی انجام گرفت.

در این ویژه برنامه، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، علیرضا صیادی مدیرکل آموزش پرورش استان، اکبر امجدی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز و جمعی از مدیران و مسئولان شهری حضور داشتند.

عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از زحمات شهرداری تبریز در آماده سازی مدارس تبریز و اجرای برنامه های پاکسازی مراکز آموزش پرورش، نهال کاری در مدارس تبریز را گام مهم و موثر در فرهنگ سازی و آموزش عملی کودکان با موضوع فضای سبز و نقش حیاتی درخت در سالم سازی محیط زندگی انسان ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال در مدارس تبریز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

کاشت نهال در مدارس تبریز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید