مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 13:572022-09-26سياسي

عیادت سخنگوی دستگاه قضا از مجروحان فراجا در اغتشاشات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مرکز رسانه قوه قضاییه، مسعود ستایشی با حضور در بیمارستان ولی عصر (عج) فراجا با برخی از نیرو های فراجا که در اغتشاشات اخیر آسیب دیده بودند، - سخنگوی قوه قضاییه با حضور در بیمارستان، ولی عصر (عج) از نیرو های فراجا که در اغتشاشات اخیر آسیب دیده بودند، عیادت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مرکز رسانه قوه قضاییه، مسعود ستایشی با حضور در بیمارستان ولی عصر (عج) فراجا با برخی از نیرو های فراجا که در اغتشاشات اخیر آسیب دیده بودند، گفتگو کرد.

سخنگوی دستگاه قضا دستور های لازم برای پیگیری پرونده آسیب به نیرو های فراجا را صادر کرد.

گفتنی است رییس قوه قضاییه نیز روز یکشنبه (سوم مهر) با حضور سرزده در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، از زحمات و خدمات نیرو های این یگان و همه اعضا و کارکنان فرماندهی انتظامی کشور که در روز های اخیر با جانفشانی و اقتدار از امنیت و آرامش شهروندان حفاظت و صیانت کردند، قدردانی کرد.

رییس عدلیه با چند تن از نیرو های فراجا که طی روز های اخیر به صورت شبانه روزی در راستای تأمین امنیت شهروندان فعالیت کرده اند، گفتگو کرد.

محسنی اژه ای در جریان حضور سرزده در مقر یگان امداد فراجا، ضمن برقراری تماس تلفنی با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران، با چند تن از نیرو های فراجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت سخنگوی دستگاه قضا از مجروحان فراجا در اغتشاشات

عیادت سخنگوی دستگاه قضا از مجروحان فراجا در اغتشاشات