مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 13:572022-09-26ورزشي

اعلام آرای کمیته وضعیت / تراکتور محکوم شد / بازیکن سرخپوشان آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت فدراسیون آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه به شرح زیر اعلام کرد: - کمیته وضعیت فدراسیون آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت فدراسیون آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه به شرح زیر اعلام کرد: *با توجه به شکایت محمدرضا خانزاده از باشگاه تراکتور ، کمیته وضعیت با پذیرش دعوی خواهان، خانزاده را بازیکن آزاد و فاقد قرارداد اعلام می نماید که می تواند براساس تبصره ذیل ماده 6 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 در خارج از دو دوره زمانی قبل و نیم فصل نقل و انتقالات ثبت شود.

*در پی شکایت حسین دشتی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ یک میلیارد و 710 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 37 میلیون و 278 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ 90 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت عبدالمجید طباطبایی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ یک میلیارد و 128 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 24میلیون و 590 هزار و 400 ریال بابت هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آرای کمیته وضعیت / تراکتور محکوم شد / بازیکن سرخپوشان آزاد شد

اعلام آرای کمیته وضعیت / تراکتور محکوم شد / بازیکن سرخپوشان آزاد شد