مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 13:572022-09-26سياسي

قوه قضاییه با جدیت تمام با عناصر فتنه برخورد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی البرز در بیانیه ای از قوه قضاییه خواستند با جدیت تمام با عناصر فتنه از جمله رسانه های داخلی و سلبریتی هایی که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی .

- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی در بیانیه ای از قوه قضاییه خواستند با جدیت تمام با عناصر فتنه از جمله رسانه های داخلی و سلبریتی هایی که در زمین دشمن بازی کردند، برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی البرز در بیانیه ای از قوه قضاییه خواستند با جدیت تمام با عناصر فتنه از جمله رسانه های داخلی و سلبریتی هایی که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده و برخی را فریب دادند تا علیه امنیت مردم دست به آشوب و اغتشاش بزنند.

برخورد کند.

در این بیانیه آمده است:دانشجوی امروز بیش از هر زمان دیگری بیدار است و مسائل روزانه ی کشور را رصد می کند.

دشمنان این انقلاب بار دیگر با تلاش های خود قصد به آشوب کشیدن اوضاع داخل کشور را دارند، اینبار با فشار رسانه ای بیشتر و تجهیز آشوبگران به سلاحِ خشونت، رفتاری ضداجتماع و به دور از انسانیت تحت عنوان دروغین مدافعین فوت خانوم مهسا امین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با جدیت تمام با عناصر فتنه برخورد کند

قوه قضاییه با جدیت تمام با عناصر فتنه برخورد کند