مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 12:332022-09-26حوادث

انهدام باند سارقان زورگیر شرکت های خصوصی در زرند


فرمانده انتظامی شهرستان زرند از انهدام باند سرقت 6 نفره که همگی از اتباع افغانستانی بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ یدالله حسن پور اظهار کرد: در شهریورماه سال جاری در اجرای طرح های ضربتی مبارزه با سرقت وشناسایی و دستگیری سارقان، 4 طرح به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی گسترده در اجرای این طرح ها، 34 فقره سرقت موتورسیکلت، 44 فقره سرقت منزل، 9 فقره سرقت اماکن دولتی، 32 فقره سرقت اماکن خصوصی و 32 فقره لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو کشف و 35 سارق دستگیر شدند.

سارقان زورگیر شرکت های خصوصی در زرند دستگیر شدند سرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی اعلام سرقت از کارخانه آسفالت شهرداری زرند به ارزش 10 میلیارد ریال، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی میدانی و اقدامات اطلاعاتی از مخفی شدن سارقان در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی 6 سارق را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان تعدادی چاقو، شمشیر، کپسول هوا برش و مقداری سیم برق مسروقه را کشف کردند.

وی بیان داشت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به انجام سرقت از کارخانه آسفالت و همچنین 2 مورد زورگیری دیگر در شهرستان های زرند و کرمان با سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان زورگیر شرکت های خصوصی در زرند

انهدام باند سارقان زورگیر شرکت های خصوصی در زرند