مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 12:172022-09-26اقتصادي

شرایط پرداخت وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اسفندیاری با اشاره به برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی جهت پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: - معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی، شرایط دریافت وام 12 میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اسفندیاری با اشاره به برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی جهت پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: در سال جاری قرار است به 400 هزار بازنشسته وام قرض الحسنه (وام ضروری) پرداخت شود که از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 150 هزار نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند.

وی با اشاره به فرایند پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: ثبت نام متقاضیان تسهیلات 12 میلیون تومانی توسط کانون های بازنشستگی و به صورت کاملاً غیرحضوری انجام می شود و در ادامه وام به حساب فرد بازنشسته واریز می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با شرایط پرداخت وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی افزود: عضویت بازنشسته در کانون بازنشستگان، دریافت حقوق بازنشسته از شعب بانک رفاه و با توجه به قوانین بانک مرکزی سن بازنشسته متقاضی وام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پرداخت وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان اعلام شد

شرایط پرداخت وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان اعلام شد