مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 12:072022-09-26سياسي

خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) برای اولین بار در صحن جامع برگزار می شود


امسال برای اولین بار مراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) در صحن جامع پیامبر اعظم (ص) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ویژه برنامه های متعددی به همت است.

این برنامه ها که به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده، شامل محافل متعددی است که خطبه خوانی شب شهادت و مراسم شام غریبان، به عنوان دو مراسم محوری آن به شمار می آید.

حرم مطهر رضوی این روزها کانون اصلی حضور زائران و هیأت های مذهبی عزاداری است که از سراسر کشور برای عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت رضا (ع) مشرف شده اند.

به مناسبت ایام سراسر غم و اندوه شهادت امام رئوف ویژه برنامه های مختلفی پیش بینی شده که یکی از مهمترین آنها آیین سنتی خطبه خوانی شب شهادت حضرت رضا (ع) است که امسال با تأکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر حضور و بهره مندی زائران، این مراسم در صحن پیامبر اعظم (ع) با حضور تمام اقشار مردم برگزار می شود.

خطبه خوانی شب شهادت در صحن پیامبر اعظم (ص) برای اولین بار این آیین معنوی از ساعت 18:15 دقیقه با قرائت قرآن توسط قاری ممتاز، جلیل اشرفی آغاز خواهد شد و پس از مرثیه سرایی توسط ذاکر اهل بیت (ع) سیدمهدی میرداماد، خطبه شب شهادت توسط محمد موحدی نیا قرائت می شود و دعای پایانی مراسم را نیز حجت الاسلام جعفر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) برای اولین بار در صحن جامع برگزار می شود

خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) برای اولین بار در صحن جامع برگزار می شود