مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 11:372022-09-26سياسي

پیاده روی بزرگ جاماندگان ارض طوس در پیشوا برگزار می شود


فرماندار شهرستان پیشوا از آمادگی این شهرستان، برای برگزاری سنت قدیمی و باشکوه پیاده روی جاماندگان ارض طوس همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

- ابراهیم تاجیک نوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در پیشوا با اشاره به برگزاری سنت قدیمی پیاده روی جاماندگان ارض طوس در این شهرستان اظهار کرد: همه ساله و با حضور دوستداران اهل بیت و امام رضا(ع)، شاهد پیاده روی جاماندگان ارض طوس از شهرهای مختلف استان تهران به سمت حرم حضرت جعفر بن موسی کاظم(ع) برادر بلافصل امام رضا(ع) هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث اخیر و توهین به برخی مقدسات دینی، پیاده روی جاماندگان ارض طوس امسال از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار پیشوا در خصوص تمهیدات اندیشیده  شده گفت: این پیاده روی به صورت کاملا مردمی است و مردم بنای اصل کار را در دست دارند و مسئولین دولتی نیز نهایت همکاری خود را جهت تسهیل امور انجام می دهند که در این راستا تدابیر متعددی در خصوص ترافیک، خدمات دهی توسط 30 موکب در مسیر و مسائل امنیتی زائرین اتخاذ و شرایط جهت برگزاری این پیاده روی باشکوه آماده است.

تاجیک نوری خاطرنشان کرد: پیاده روی جاماندگان ارض طوس با حضور دلدادگان اهل بیت و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) سه شنبه صبح از شهرهای مختلف استان تهران به سمت حرم حضرت جعفر بن موسی الکاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی بزرگ جاماندگان ارض طوس در پیشوا برگزار می شود

پیاده روی بزرگ جاماندگان ارض طوس در پیشوا برگزار می شود