مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 11:222022-09-26فرهنگي

مهران مدیری دستمزد میلیاردی را گرفت و صداوسیما را تحریم کرد!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این چهره تلویزیونی، با انتشار یک پیام ویدئویی به بهانه اغتشاشات اخیر اعلام کرد که «به هیچ وجه» راضی نیست تصویرش از صداوسیما پخش شود.

- مهران مدیری دستمزد میلیاردی را گرفت و صداوسیما را تحریم کرد! مهران مدیری که به رغم پایین آمدن سطح کیفیت آثارش در سال های اخیر، اما همچنان دستمزد نجومی از بودجه عمومی دریافت می کند، این بار بعد از گرفتن دستمزد میلیاردی از صداوسیما، آن را تحریم کرد!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این چهره تلویزیونی، با انتشار یک پیام ویدئویی به بهانه اغتشاشات اخیر اعلام کرد که به هیچ وجه راضی نیست تصویرش از صداوسیما پخش شود.

هر چند که قبلا هم خیلی از همکاران وی گفته بودند حتی اگر کلاهشان هم بیفتد دیگر حاضر نیستند پایشان را به صداوسیما بگذارند، اما باز هم وقتی بوی پول را شنیدند همه سروصدا های قبلی خود را فراموش کردند و با تمام وجود به صداوسیما آمدند! اما به واقع، این حرف مهران مدیری یک فرصت و لطف بزرگ به صداوسیماست، چون مدیری مدت هاست که بیشتر به عنوان گوینده تبلیغات تجاری نازل فعال است تا یک هنرمند و به نظر هم می رسد که مدیری در اصل، روغن ریخته را نذر کرده، چون احتمالا خودش هم فهمیده مدت هاست دچار افت شدیدی شده و آثارش مثل سابق با استقبال مواجه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران مدیری دستمزد میلیاردی را گرفت و صداوسیما را تحریم کرد!

مهران مدیری دستمزد میلیاردی را گرفت و صداوسیما را تحریم کرد!