مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 11:072022-09-26اجتماعي

«اضطراب جدایی» دوم و سوم دبستانی ها طبیعی است؛ صبوری کنید


معلمان می توانند از بچه ها بخواهند درباره احساسات خود حرف بزنند و یا احساسات خود را نقاشی کنند تا اینگونه هیجاناتشان تخلیه شود.

- اضطراب جدایی دوم و سوم دبستانی ها طبیعی است؛ صبوری کنید معلمان می توانند از بچه ها بخواهند درباره احساسات خود حرف بزنند و یا احساسات خود را نقاشی کنند تا اینگونه هیجاناتشان تخلیه شود.

یک روانشناس با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و آموزش حضوری مدارس، درباره ترس برخی کودکان از رفتن به مدرسه، گفت: طی دو سال اخیر به دلیل پاندمی کووید 19 و حضور دائمی کودکان و نوجوانان در منزل می توان گفت بچه ها به فضای امن خانه عادت کرده اند و آغاز آموزش حضوری را نوعی فشار، تغییر و تهدید برای خارج شدن از فضای امن خانه محسوب می کنند.

از این رو حضور در مدرسه برای برخی دانش آموزان امری ترسناک شده است.

گوهر یسنا انزانی در گفت وگوبا ایسنا، با بیان اینکه ممکن است دانش آموزانی که با پاندمی کووید 19 تجربه آموزش آنلاین را داشته اند و اکنون با آموزش حضوری در محیط مدرسه غریبه هستند، حضور در مدرسه را نوعی تهدید برای محیط امن خود قلمداد کنند، اظهار کرد: به ویژه دانش آموزان کلاس دوم و سوم ابتدایی که با پاندمی کووید 19 نخستین تجربه آموزش را به صورت آنلاین و غیر حضوری داشته اند، در سال جاری و با آغاز رسمی آموزش حضوری از اول مهر ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اضطراب جدایی» دوم و سوم دبستانی ها طبیعی است؛ صبوری کنید

«اضطراب جدایی» دوم و سوم دبستانی ها طبیعی است؛ صبوری کنید