مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:572022-09-26سياسي

دو پرستوی خونین بال هرمزگان پس از 3 دهه به خانه باز می گردند


پیکر دو شهید هرمزگانی سال های دفاع مقدس که به تازگی شناسایی شده اند، امروز به بندرعباس باز می گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دو شهید سرافراز هرمزگانی سال های دفاع مقدس که به تازگی تفحص و طی انجام فرآیند آزمایش های دی ان ای شناسایی شده اند، امروز به خانه باز می گردند.

شهید شهسوار بهرامی از منطقه هشتبندی پس از 34 سال و شهید عبدالرسول آذرآیین از شهدای اهل سنت هرمزگان پس از 35 سال مفقودی پیکرهایشان به خانه باز می گردند تا حال و هوای هرمزگان را عطرآگین از وجود خویش سازند.

حضور سردار سالاری در منزل شهید شهسوار بهرامی   سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان نیز در این باره گفت: ظهر امروز (دوشنبه) در ساعت 14 در فرودگاه از این دو شهید عزیز استقبال و مراسم ویژه ای بعد از نماز مغرب و عشا در مجاورت نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در پارک ساحلی صدف برگزار خواهد شد.

بسیجی شهید شهسوار بهرامی متولد 1346 از استان هرمزگان است که در تاریخ 4 خرداد 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  شهید عبدالرسول آذر آیین سرباز شهید عبدالرسول آذرآیین اهل روستای مزاری جاسک نیز که جمعی ارتش در جبهه حضور یافت، در 28 خرداد 1366، در نهر عنبر توسط نیروهای ارتش بعث به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پرستوی خونین بال هرمزگان پس از 3 دهه به خانه باز می گردند

دو پرستوی خونین بال هرمزگان پس از 3 دهه به خانه باز می گردند