مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-26سياسي

درخواست یک مقام کارگری از وزیر پیشنهادی کار


رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی از وزیر آینده کار خواست تا ضمن پیگیری معیشت و حقوق و دستمزد کارگران و بازنشستگان، تلاش کند ساماندهی قراردادهای موقت کار هرچه زودتر عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فتح الله بیات در ارزیابی معرفی زاهدی وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس ابراز عقیده کرد و گفت: مدتها است که بعد از رفتن آقای عبدالملکی ـ وزیر سابق کارـ وزارتخانه با سرپرست اداره شده است.

وزارتخانه ای مثل وزارت کار که در سراسر کشور و تمام استان ها، ادارات و شعبات سازمان تامین اجتماعی را دارد و باید شرکتهای زیرمجموعه را سرپرستی و نظارت کند، شایسته نیست که این مسئولیت بزرگ با سرپرستی اداره شود لذا معتقدم که هرچه سریع تر باید وزیر انتخاب و سکان اداره وزارتخانه به وی سپرده شود.

وی ارائه یک برنامه منظم و منسجم توسط وزیر کار را خواستار شد که در آن تمام زیرمجموعه های وزارتخانه، سازمان تامین اجتماعی و شعبات آن، شرکتهای تحت پوشش و همه تشکل ها دیده شوند.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با بیان اینکه زاهدی وفا در دوران سرپرستی اختیار اداره و اجرای قوانین را داشت، تاکید کرد: تا قبل از انتخاب وزیر مسئولیت به عهده ایشان است و باید اداره و نظارت کند و هماهنگی های لازم را انجام بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک مقام کارگری از وزیر پیشنهادی کار

درخواست یک مقام کارگری از وزیر پیشنهادی کار