مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-26اجتماعي

قطارهای فوق العاده مترو در ساعت های پیک ترافیک اعزام می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حامد عباسی نامی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره تمهیدات اجرا شده در مترو همزمان با بازگشایی مدارس مترو اظهار داشت: - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: قطار های فوق العاده به ایستگاه ها در ساعت های پیک ترافیک اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حامد عباسی نامی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره تمهیدات اجرا شده در مترو همزمان با بازگشایی مدارس مترو اظهار داشت: با افزایش مسافران مترو، برنامه ریزی حرکت قطار ها با پایش دوره ای و مستمر آمار میزان مسافر ورودی در خطوط هفت گانه متروی تهران و حومه انجام می شود.

وی گفت: قصد داریم تا با استفاده از توان داخلی و مدیریت هزینه ها، بازسازی قطار ها و زیرساخت های مترو را با جدیت دنبال کنیم و همه تلاش خود را می کنیم تا با بازگشایی مراکز آموزشی و افزایش آمار مسافری، بهترین خدمات به مسافران ارائه شود.

عباسی نامی افزود: نظافت، رفع نواقص ایستگاه ها، باجه ها و دستگاه های فروش بلیت، نصب انواع پیام های آموزشی در ایستگاه های مترو و بهسازی مسیر ورود و خروج ایستگاه ها از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطارهای فوق العاده مترو در ساعت های پیک ترافیک اعزام می شوند

قطارهای فوق العاده مترو در ساعت های پیک ترافیک اعزام می شوند