مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 21:372022-09-25سياسي

صنعاء: بدون احترام به حقوق ملت یمن، سخن گفتن از صلح بی معناست


رییس شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که این کشور به دنبال تنش نیست، ولی اگر طرف مقابل به دنبال صلح نباشد، احتمال تنش وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که احتمال هر گونه تنش یا پیچده شدن وضعیت وجود دارد.

شبکه خبری المسیره به نقل از المشاط گزارش داد، یمن به دنبال تنش نیست، ولی اگر در طرف مقابل (ائتلاف سعودی) انسانهای عاقلی وجود نداشته باشد که به دنبال صلح باشند، احتمال تنش وجود دارد.

وی تصریح کرد، کشورهای متجاوز، مسئول عدم پذیرش مطالبات ملت یمن هستند و بدون احترام گذاشتن به حقوق ملت و کشور ما، سخن گفتن از صلح و امنیت هیچ ارزشی ندارد.

این مقام یمنی، محاصره و محروم کردن ملت یمن از منابعش را مانع بزرگی در مسیر صلح و اعتمادسازی دانست و گفت: نسبت به دور زدن مطالباتمان، هشدار می دهیم؛ زیرا مطالبات به حق و عادلانه ای است.

المشاط ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز در عدم رفع مطالبات مردم یمن، تأکید کرد، مردم نباید فریب کسانی را بخورند که به خدمتگزاران متجاوزان و اشغالگران بدل شده اند.

وی ادامه داد: همه اشرار گذشته و حاضر در سنگر تجاوز خارجی به کشور ما جمع شده اند و در مقابل، همه آزادگان در سنگر دفاع از آزادی و استقلال نیز گرد هم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: بدون احترام به حقوق ملت یمن، سخن گفتن از صلح بی معناست

صنعاء: بدون احترام به حقوق ملت یمن، سخن گفتن از صلح بی معناست