مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 18:472022-09-25سياسي

بصیرت افزایی، دشمن را ناامید کرده است


صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر 2 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس و مراسم ختم شهید امیررضا اولادی از شهدای اغتشاشات اخیر شیراز در حسینیه ثارالله برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام مظاهری، مسئول دفتر نمایندگی پادگان امام خامنه ای مستقر در استان فارس گفت: سفر غربالگری است، زیرا دشمن هوشمندانه و زیرکانه وارد شده و ما باید سعی کنیم، فرزندان خود را در مقابل هجمه های دشمن تقویت کنیم.

حجت الاسلام مظاهری افزود: امروز در تمام صحنه ها و میدان ها که نگاه می کنیم همه تاکتیک ها به هم نزدیک شده است و امروز جمهوری اسلامی توانست جوامع بین الملل را بیدار کند.

خون شهید اولادی، درخت اسلام را آبیاری کرد مسئول دفتر نمایندگی پادگان امام خامنه ای مستقر در استان فارس با اشاره به شهادت بسیجی امیررضا اولادی ابراز داشت: امروز مکتب سلیمانی که نشأت گرفته از مکتب امامین انقلاب است، حاکم شده و امنیتی که در جمهوری اسلامی است، در هیچ کجای دنیا نیست و امروز اوج قدرت  باشد زیرا امام و رهبری فرمودند، اگر بسیج و بسیجی نباشد آن محل بوی خوش نمی دهد و امروز با همت بسیج و بسیجیان عرصه های مختلف کشور رو به پیشرفت است.

ارازل و اوباش از بیرون تغذیه می شوند عسکر اولادی، پدر شهید امیررضا اولادی نیز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: من ناقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی، دشمن را ناامید کرده است

بصیرت افزایی، دشمن را ناامید کرده است