مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 18:022022-09-25سياسي

حاجی علی اکبری: ملت ایران هیچگاه از ضربه زدن به دشمنان خود غافل نبوده است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) با بیان اینکه امروز میدان انقلاب تهران میدان رویارویی با دشمنان پلید ملت ایران است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) که بعدازظهر امروز (یکشنبه سوم مهر) در میدان انقلاب تهران در اعتراض به اغتشاشات اخیر برگزار شد، گفت: امروز میدان انقلاب اسلامی تهران، میدان جدیدی برای رویارویی سرنوشت ساز ملت عظیم و وفادار در برابر استکبار جهانی و کفر و ظلم است.

وی افزود: امروز میدان انقلاب تهران، میدان رویارویایی با دشمنان پلید ملت و انقلاب اسلامی است و دشمن دارد پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد.

حاج علی اکبری تصریح کرد: ملت ایران از خواص بی بصیرت دلگیر است، افرادی که با ملت ایران چهره شدند تا در روزهای سخت در کنار ملت باشند و در برابر دشمن، ولی امتحان بدی پس دادند و به اینها عرض می کنیم به خودتان بیایید و توبه کنید و از ملت رشید ایران جدا نشوید.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن تشکر از نیروهای فراجا، بسیجیان و همه نیروهایی که حافظ امنیت کشورند گفت: خداوند به حافظان امنیت قوت دهد و دیگران هم قدر آنها را بدانند و از آنها حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی علی اکبری: ملت ایران هیچگاه از ضربه زدن به دشمنان خود غافل نبوده است

حاجی علی اکبری: ملت ایران هیچگاه از ضربه زدن به دشمنان خود غافل نبوده است