مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 12:522022-09-25سياسي

اجتماع مردم قبله تهران در محکومیت اغتشاشگران


مردم شهرری با حضور در مراسم 28 صفر، ضمن عزاداری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، اغتشاشات اخیر را محکوم کرده و با سردادن شعارهایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مردم مومن و ولایتمدار شهرری همزمان با بیست و هشتم ماه صفر، پیش از ظهر امروز از میدان شهدای شاملو تا میدان عبدالعظیم(ع) راهپیمایی کرده و در سوگ رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، به عزاداری پرداختند.

در این مراسم که با حضور پرشور جوانان و نوجوان، مردان و زنان انقلابی و همه اقشار مختلف مردم برگزار شد، عاشقان اهل بیت علیهم السلام ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب های اخیر واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوبگرانه اعلام کردند.

  عزادارن در این راهپیمایی، ضمن سردادن شعارهایی با مضامین دفاع از ولایت و آرمان های مقاومت همچنین برائت از هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضاییه با حرمت شکنان شدند.

عزداران شهرری در حالی که بر سر و سینه می زدند، با مشت های گره کرده خود علیه فتنه گران شعارهایی ازجمله مرگ بر آمریکا ، مرگ بر منافق ، مرگ بر فتنه گر ، حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است و ما حامی ولایتیم سر داده و بر تداوم راه آرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مردم قبله تهران در محکومیت اغتشاشگران

اجتماع مردم قبله تهران در محکومیت اغتشاشگران