مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:472022-09-25بين الملل

کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد


ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد: «پرتاب موشک بالستیک توسط کره شمالی یک اقدام تحریک آمیز جدی است که صلح و امنیت شبه جزیره کره و جامعه بین المللی را تهدید می کند.

- ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد: پرتاب موشک بالستیک توسط کره شمالی یک اقدام تحریک آمیز جدی است که صلح و امنیت شبه جزیره کره و جامعه بین المللی را تهدید می کند.

در آستانه دیدار معاون رییس جمهوری آمریکا با سران ژاپن و کره جنوبی و پیش از مانورهای نظامی برنامه ریزی شده توسط واشنگتن و سئول، کره شمالی امروز (یکشنبه) یک موشک بالستیک را به سمت سواحل شرقی خود شلیک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش کره جنوبی اعلام کرد که این موشک بالستیک کوتاه برد بوده و درست قبل از ساعت 7 صبح به وقت محلی از حوالی منطقه تائچون در پیونگ یانگ شلیک شد و حدود 600 کیلومتر (373 مایل) در ارتفاع 60 کیلومتری و سرعت 5 ماخ پرواز کرد.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد: پرتاب موشک بالستیک توسط کره شمالی یک اقدام تحریک آمیز جدی است که صلح و امنیت شبه جزیره کره و جامعه بین المللی را تهدید می کند.

این بیانیه افزود: پس از پرتاب این موشک، کیم سونگ-کیوم رییس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی و پل لاکامرا فرمانده نیروهای آمریکایی در کره جنوبی درخصوص این وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد

کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد