مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:472022-09-25سياسي

شریعتمداری: اصلاح طلبان مدعی قتل مهسا امینی شریک جرم آشوب هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان در ارتباط تلفنی با امواج شبهه ضمن تشریح مسئولیت رسانه در برابر فوت مهسا امینی و شلوغی های اخیر گفت: - مدیرمسئول کیهان با انتقاد از عملکرد اصلاح طلبان در فوت مهسا امینی و حواشی آن گفت: این آقایان قبل از روشن شدن ماجرا و بدون این که از آن اطلاع داشته باشند، از [مرگ خانم امینی به عنوان] قتل یادکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان در ارتباط تلفنی با امواج شبهه ضمن تشریح مسئولیت رسانه در برابر فوت مهسا امینی و شلوغی های اخیر گفت: تمام اسناد، شواهد و قرائن حاکی از آن است که وقتی خانم امینی به ساختمان [نیروی انسانی پلیس برده شد]دچار سکته مغزی شد و بعد از احیا و انتقال مجدد به بیمارستان، به رحمت خدا رفت.

وی با اشاره به سوابق پزشکی مرحومه و جراحی قلب یا مغز (!) گفت: پزشکی قانونی مأمور بررسی قضیه است که اعلام کرده ضربه ای در کار نیست و فیلم منتشرشده از ماجرا هم نشان می دهد ایشان کاملاً عادی دچار سکته قلبی شدند و این اتفاقی است که در هر حالت دیگر احتمال رخ دادن آن می رود.

به گفته شریعتمداری این اتفاق [سکته و مرگ]در هر حالت و شرایط دیگری هم ممکن است اتفاق افتد و به پلیس ارتباطی ندارد و اگر انتقادی هست، نباید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: اصلاح طلبان مدعی قتل مهسا امینی شریک جرم آشوب هستند

شریعتمداری: اصلاح طلبان مدعی قتل مهسا امینی شریک جرم آشوب هستند