مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 05:172022-09-25اقتصادي

کلینیک دامپروری آبزیان در نهاوند ایجاد شود


کارشناس امور شیلات جهاد کشاورزی نهاوند بر لزوم ایجاد کلینیک دامپروری آبزیان در این شهرستان تأکید کرد و گفت: این کلینیک می تواند کمک قابل توجهی به توسعه صادرات شهرستان و ارزآوری برای کشور کند.

- مصطفی کزازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: کار صادرات ماهی از شهرشتان نهاوند بر اساس بازدید اسفندماه سال گذشته هیات روسی از حوزه شیلات شهرستان و شرکت پرورش ماهی قزل پروتیین گاماسیاب که منجر به انعقاد قرارداد شد انجام گرفت.

وی افزود: این شرکت در زمینه بسته بندی آبزیان مطابق با نیازهای مصرف کنندگان و بر اساس فناوری های روز فعالیت می کند که بر همین اساس در سال گذشته موفق به اخذ کد IR را دریافت کرد و سومین مرحله صادرات آن به کشور روسیه در شهریورماه انجام گرفت.

کارشناس امور شیلات جهاد کشاورزی نهاوند افزود: شهرستان نهاوند به لحاظ وجود تعداد زیادی از مراکز تکثیر و پرورش ماهی سهم 60 درصدی را در صنعت آبزی پروری استان همدان دارد و بر همین اساس نیازمند ایجاد زیرساخت های مرتبط با این حوزه برای توسعه است.

وی ایجاد کلینیک دامپروری آبزیان را از جمله ضرورت های توسعه شیلات در شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های نهاوند از جمله وجود واحد فرآوری شیلاتی 1000 تنی، وجود نمایندگی خوراک فرادانه و بهدانه، افتتاح خط تولید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک دامپروری آبزیان در نهاوند ایجاد شود

کلینیک دامپروری آبزیان در نهاوند ایجاد شود