مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 22:122022-09-24سياسي

نیروی پدافند هوایی ارتش قدرت مطلق پدافندی در منطقه محسوب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم افتتاح فروشگاه زنجیره ای «شمس» که امروز در شهرک شهید بهشتی برگزار شد، - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این نیرو امروز بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می کند و قدرت مطلق پدافندی در منطقه محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم افتتاح فروشگاه زنجیره ای شمس که امروز در شهرک شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس حاصل از خودگذشتگی شهدا، ایثارگری جانبازان است و امنیت و آسایش و آرامش امروز را مدیون این عزیزان هستیم.

امیر صباحی فرد ادامه داد: جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس پس از گذشت چهار دهه از آن دوران همچنان سختی ها و پیامدهای ناگوار آن روز ها را تحمل می کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: با اینکه مدت ها از دوران دفاع مقدس میگذرد، اما همچنان راه سرخ شهادت در نیرو های مسلح و سایر دستگاه ها و نهاد های این مرز و بوم ادامه دارد که شهدای مظلوم مدافع حرم و شهدای سلامت نمونه بارز این مسیر نورانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی پدافند هوایی ارتش قدرت مطلق پدافندی در منطقه محسوب می شود

نیروی پدافند هوایی ارتش قدرت مطلق پدافندی در منطقه محسوب می شود