مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 21:522022-09-24حوادث

رمزگشایی از جنایت رمزآلود


19»/ دستگیری متهم قبل از فرار در مرز/ طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر/ قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی/ آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری!/ بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم/ رمزگشایی از جنایت رمزآلود/ گروگانگیری 200 میلیونی در شرکت هرمی - متاسفانه مجرمان سایبری و افراد سودجو نیز از این فضا سوءاستفاده کرده و روش های متعددی برای کلاهبرداری در این حوزه به وجود آمده که لازم است کاربران نسبت به آن هوشیار باشند.

متاورس مفهوم عجیبی با کاربرد های فراوان است که در سایه نبود قانون و کمبود آگاهی کاربران در این زمینه، به بستری برای کلاهبرداری از برخی کاربران و به خصوص کاربران ناآگاه تبدیل شده است.

در این میان متاسفانه افراد سودجو و فرصت طلب یا طرح وعده هایی مانند پولدار شدن سریع و .

از طریق سرمایه گذاری در متاورس اقدام به دریافت مبالغی از کاربران و به خصوص کاربران دارای آگاهی کمتر از این فضا کرده و از آنان کلاهبرداری می کنند.

کلاهبرداران با استفاده از کلمه متاورس و طرح های سرمایه گذاری با وعده های بازدهی بالا کاربران را به دام انداخته و سرمایه های آن ها را به سرقت می برند.

همچنین برخی از افراد در پلتفرم های متاورس درگیر جمع آوری غیرقانونی سرمایه و کلاهبرداری در حوزه املاک مجازی هستند که این موضوع نیز اقدامی مجرمانه محسوب می شود و ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از جنایت رمزآلود

رمزگشایی از جنایت رمزآلود