مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:472022-09-24سياسي

افزایش کیفیت وقف ها در ساوه


رییس اوقاف و امور خیریه ساوه با تاکید بر اینکه امروزه وقف ها از کمیت به کیفیت تغییر یافته است، گفت: یکی از تفاوت های وقف در گذشته و حال کیفیت وقف ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سعید عطااللهی ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن دهه وقف برگزار شد گفت: وقف کردن بخشی از مال یکی از سنت حسنه مسلمانان و خصوصا ما شیعیان است که از قدیم الایام در این کشور جریان داشته است و اقشار مختلف جامعه در این موضوع نقش پر رنگی داشته اند.

وی با بیان اینکه هرچقدر در حوزه وقف تلاش و کار انجام شود بازهم کم خواهد بود، افزود: وقف چشمه جاری و مستمر است که تعطیل ناپذیر خواهد بود و مردم ما عشق و ارادت خود را نسبت به ساحت مقدس اهل بیت و قرآن با گذشتن از جان و مال خود جاری نگه داشته اند.

  این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امروزه وقف ها از کمیت به کیفیت تغییر یافته است، ادامه داد: یکی از تفاوت های وقف در گذشته و حال کیفیت وقف ها بوده است یعنی ممکن بود در گذشته بعضا ده ها زمین وقف یک کاری شود اما امروز با تنها یک وقف ارزش مادی آن نسبت به گذشته بالاتر میرود و این نشان از بالارفتن کیفیت در وقف دارد.

عطاللهی اضافه کرد: یکی از وقف های با کیفیت ساوه نیز طی سال گذشته صورت گرفت که یک منزل مسکونی 2 طبقه با مساحت حدودا 400 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت وقف ها در ساوه

افزایش کیفیت وقف ها در ساوه