مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 16:372022-09-24سياسي

شیخ نعیم قاسم: می توان تصور تشکیل دولت لبنان را در هفته آینده داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: ما از همان روز اول برگزاری انتخابات پارلمانی، - معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که با توجه به نزدیک شدن دیدگاه های رییس جمهور و نخست وزیر پیشبرد امور به یکدیگر می توان تصور تشکیل دولتی جدید در هفته آینده را داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: ما از همان روز اول برگزاری انتخابات پارلمانی، خواستار تشکیل دولت در اسرع وقت شدیم، زیرا وجود دولت بسیار بهتر از نبود آن است و مشکلات متعددی را حتی به طور جزیی حل می کند.

وی گفت: خدا را شکر این امکان هست که در هفته آتی شاهد دولتی باشیم، زیرا رییس جمهور و نخست وزیر در بسیاری از موارد که اختلاف داشتند، رویکردهایشان به حدی به هم نزدیک شده است که انشاء الله تشکیل دولت را تسهیل خواهد بخشید.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که این گام مثبت است و می تواند به تسهیل روند برگزاری انتخاب رییس جمهور جدید و حل مشکلات لبنان کمک کند.

معاون دبیرکل حزب الله درخصوص پرونده ترسیم مرز های دریایی با بین لبنان و فلسطین اشغالی گفت: حزب الله کم اظهارنظر می کند و ترجیح می دهد که عمل کند؛ اگر سخنی بگوید فرض را بر این می گیرد که دشمنان قبل از دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ نعیم قاسم: می توان تصور تشکیل دولت لبنان را در هفته آینده داشت

شیخ نعیم قاسم: می توان تصور تشکیل دولت لبنان را در هفته آینده داشت