مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 16:322022-09-24سياسي

روشن شدن چراغ نیروگاه های کشور با ابتکار جوانان بومی سیستان و بلوچستان


محمودرضا سروش امروز در گف و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند تحریم، مشکل تراش بود اما برای ما برکاتی هم داشت ، بر آن شدیم تا با اتکا به توان داخلی و تخصص نیروهای بومی و خلاق در پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان بخشی از مشکلات به وجود آمده در سایه تحریم برای نیروگاه های کشور را مرتفع سازیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان الکترونیک سروش صنعت بریس افزود: در شرایط کنونی سیستم های الکترونیک موجود در نیروگاه های کشورعمدتاً قدیمی و ساخت کشورهای غربی و یا روسی هستند که به لحاظ قدیمی بودن و قرارداشتن کشور در تحریم های ظالمانه، تعمیر این سیستم ها و کارت های الکترونیکی با مشکلات زیادی مواجه بوده و به دلیل در دسترس نبودن قطعات یدکی؛ غیرقابل تعمیر بوده و امکان مهندسی معکوس نیز وجود ندارد.

وی افزود: تعمیرات خاص که از آن یاد شده به این دلیل است که تعمیر این گونه کارت های الکترونیکی عمدتاً ساختار و طراحی مجدد و جدید براساس رفتار و مشخصات فنی و ورودی و خروجی های سیستم و استفاده کردن از قطعات جدید و موجود در بازار ایران است.

سروش تصریح کرد: همین دلایل موجب شد تا برخی از نیروگاه های کشور بواسطه خرابی و نبود نبودن کارت های الکترونیکی دچار وقفه و خاموشی شوند که رفع و حل این موضوع در اولویت کار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن شدن چراغ نیروگاه های کشور با ابتکار جوانان بومی سیستان و بلوچستان

روشن شدن چراغ نیروگاه های کشور با ابتکار جوانان بومی سیستان و بلوچستان