مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:422022-09-24سياسي

تجلیل بسیج اساتید از فراجا و درخواست برای برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت


سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه ای، خواستار برخورد قاطع نهادها و دستگاه های امنیتی و قضایی با اخلالگران نظم و امنیت به ویژه هتاکان به مقدسات و نوامیس کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،   سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، خواستار برخورد قاطع نهادها و دستگاه های امنیتی و قضایی با اخلالگران نظم و امنیت به ویژه هتاکان به مقدسات و نوامیس کشور در اغتشاشات اخیر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین (سوره عنکبوت آیه 69 ) هشت سال دفاع مقدس ملت رشید ایران، در پاسخ به طی هشت سال به مورد اجراء گذاشت.

ملت ایران اما این تهدید سخت، همه جانبه و بزرگ را با سه عنصر انقلاب، رهبری و مردم به فرصت بزرگی تبدیل کرد که می تواند آینده انقلاب اسلامی را تضمین نماید.

فوران قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی، راهبری های پیامبرگونه حضرت امام(ره) و خصوصیات منحصر به فرد مردم مسلمان کشورمان در میدان های نبرد و پشتیبانی و حمایت از رزمندگان سبب شد تا دفاع مقدس فرصت های زیادی را برای دیروز، امروز و فردای ایران خلق کند که هنوز برای بسیاری از مردم و جوانان ناشناخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل بسیج اساتید از فراجا و درخواست برای برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت

تجلیل بسیج اساتید از فراجا و درخواست برای برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت