مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:422022-09-24بين الملل

طالبان: از کشت و قاچاق مواد مخدر جلوگیری شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی گزارش ها از افزایش کشت مواد مخدر در افغانستان خبر داده، «ملا برادر عبدالغنی آخوند» معاون نخست وزیر طالبان گفته است که طی یکسال گذشته جلوی کشت خشخاش در افغانستان گرفته شده است.

- معاون اول نخست وزیر دولت موقت طالبان گفت: طی سال گذشته از کشت و قاچاق مواد مخدر جلوگیری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی گزارش ها از افزایش کشت مواد مخدر در افغانستان خبر داده، ملا برادر عبدالغنی آخوند معاون نخست وزیر طالبان گفته است که طی یکسال گذشته جلوی کشت خشخاش در افغانستان گرفته شده است.

وی در نشست قدردانی از رسانه ها برای پوشش برنامه گزارش عملکرد دولت به مردم گفت: دولت موقت طالبان در یکسال گذشته کشت خشخاش و اختلاس را در افغانستان جلوگیری و حقوق بیش از 400هزار کارمند را پرداخت کرده است.

این مقام افزوده است که دولت موقت طالبان همچنین زمینه سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی برابر، مشکلات موجود در قسمت تعلیمی و تحصیلی را حل و برای مردم در امور اداری نیز سهولت ایجاد کرد.

اما بازرسی ویژه آمریکا در افغانستان یا سیگار در گزارشی از کشت مواد مخدر در افغانستان گفته است که به رغم ممنوعیت مواد مخدر از سوی طالبان، کشت این محصول در ولایت های جنوبی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: از کشت و قاچاق مواد مخدر جلوگیری شده است

طالبان: از کشت و قاچاق مواد مخدر جلوگیری شده است