مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:272022-09-24سياسي

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران؛ از تبدیل شدن به ابزار دست دشمنان پرهیز کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد،  اظهار کرد: آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاده باید به نسل جوان انتقال داده شود به گونه ای که نگاه نسل جوان به دفاع مقدس و انقلاب همانند نگاه پیشکسوتان و مجاهدانی که در آن زمان حضور داشتند باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به بازگشایی سال تحصیلی جدید، آموزش و پرورش وظیفه سنگین و سختی دارد و باید ارزش ها، حماسه ها و نمونه های عینی جهاد، ایثار، حماسه ، شهادت، ایمان، شور و شعور را به نسل جوان منتقل کند، گفت: دستگاه های تعیلم و تربیت باید نسل جدید را مومن، معتقد و عالم بار بیاورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران از زحمات و خدمات نیروی انتظامی به ویژه در کنترل اغتشاشات اخیر قدردانی کرد و افزود: نیروی انتظامی هم شهید داده هم با صبر و  شیوه مدارا و مسالمت آمیز تلاش کرد که این فتنه پایان پیدا کند که جای تشکر و تقدیر دارد.

محمدی لایینی با بیان اینکه مقابله به فتنه را باید به مدیریت فتنه تغییر دهیم چرا که نگاه مقابله ای با فتنه با مدیریت فتنه با هم فرق دارد، نمی گوییم مقابله با بحران، بلکه همیشه می گوییم مدیریت بحران پس برای فتنه هم باید بگوییم مدیریت فتنه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران؛ از تبدیل شدن به ابزار دست دشمنان پرهیز کنید

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران؛ از تبدیل شدن به ابزار دست دشمنان پرهیز کنید