مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:472022-09-24بين الملل

بن فرحان: اختلافاتی وجود دارد که مانع دیدار من با امیرعبداللهیان می شود


وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که هنوز اختلافاتی با ایران وجود دارد که مانع از دیدار او با همتای ایرانی اش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه ، بن فرحان در گفت و گو با شبکه فرانس24 در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک گفت که کشورش نگرانی هایی در مورد احتمال احیای توافق هسته ای بین قدرت های غربی و ایران به ویژه در مورد بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی دارد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در این باره مدعی شد که ریاض حتی یک توافق معیوب ، در اشاره به توافق هسته ای ایران را بهتر از عدم توافق می داند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز اختلافاتی با ایران وجود دارد که در حال حاضر او را از دیدار با همتای ایرانی اش بازمی دارد، افزود: ما قطعاً قصد داریم با همسایگان خود در ایران روابط مثبتی برقرار کنیم .

بن فرحان در رابطه با پرونده را مسئول احتمال بازگشت به جنگ دانست.

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق پیش از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل ادعا کرده بود که عراق موفق شده دیدگاه های ایران و عربستان و چند کشور دیگر را به هم نزدیک کند؛ امری که باعث خواهد شد تا این کشورها روابط خود را با یکدیگر احیا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن فرحان: اختلافاتی وجود دارد که مانع دیدار من با امیرعبداللهیان می شود

بن فرحان: اختلافاتی وجود دارد که مانع دیدار من با امیرعبداللهیان می شود