مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:272022-09-24سياسي

9 هکتار از مساحت بقعه دانشمند سنددار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، صالح محبی ظهر امروز در مراسم اهدای سند بقعه دانشمند به هیات امنا این بقعه در دفتر امام جمعه اظهار کرد: با همکاری اداره منابع طبیعی و اداره ثبت و اسناد شهرستان گنبدکاووس در اولین روز از دهه وقف 9 هکتار از مساحت بقعه دانشمند سند دار و تحویل هیات امنا آن شد.

وی تصریح کرد: کل مساحت این بقعه 14 هکتار بوده که مابقی ان جزو مستثنیات بنیاد علوی است و تلاش داریم تا پنج هکتار باقیمانده که خود بقعه هم شامل می شود سنددار شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: 90 درصد مساجد سطح شهر جزو املاک بنیاد علوی بوده و تاککون تعداد 300 پرونده برای سند دار شدن این مساجد تشکیل و به استان ارسال شده تا بتوانیم همه این موقوفات در حوزه مساجد را سنددار کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در نخستین روز از دهه وقف کشاورز و نیکوکار گنبدی بنام اقای علیرضا سارانی دو هکتار از اراضی کشاورزی خود در حوزه روستای قراول تپه از توابع شهرستان گنبدکاووس به ارزش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان را وقف مرحومه کشور سارانی همشیره خود نموده تا درامد حاصل از این اراضی صرف بیماران خاص نیازمند شود.

امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: سند دار شدن بقعه دانشمند در توسعه گردشگری منطقه و اشتغالزایی ان تاثیر بسزایی خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هکتار از مساحت بقعه دانشمند سنددار شد

9 هکتار از مساحت بقعه دانشمند سنددار شد