مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:122022-09-24اجتماعي

زنگ مهر در شهرستان قرچک نواخته شد


همزمان با سراسر کشور آیین زنگ مهر در مدارس با حضور مسوولان شهرستان قرچک در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی ارشاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، همزمان با سراسر کشور آیین زنگ مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی با حضور مسوولان شهرستان قرچک در دبیرستان دخترانه نمونه ارشاد برگزار شد.

رضا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 6 ساعت تربیتی و آموزشی وجود دارد که اصل این ساعت ها به اصول تربیتی، خود ساختگی، مهارت آموزی و پیشرفت آموزشی  است.

  مدیر آموزش و پرورش قرچک افزود: سال تحصیلی جدید امروز آغاز شد و شهرستان قرچک نیز مانند سایر شهرستان ها کار خودش را در حوزه تعلیم و تربیت آغاز کرده، شهرستان قرچک به علت نزدیکی به استان تهران، مهاجر پذیر بودن و مهاجرت اتباع به شهرستان باعث افزایش تراکم دانش آموزی شده است.

داورزنی بیان کرد: در شهرستان کمبود فضای آموزشی باعث افزایش تراکم دانش آموزی شده است، میانگین تراکم دانش آموزی در شهرستان 33ونیم هست ولی در بعضی از مناطق به عدد 43 می رسد که باید فکر اساسی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسوولان می خواهم در مقابل ساخت و ساز انبوه سازان فکر اساسی کنند و فضاهای آموزشی را در ساخت و سازها در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مهر در شهرستان قرچک نواخته شد

زنگ مهر در شهرستان قرچک نواخته شد