مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:122022-09-24اقتصادي

امکان افزایش 50 هزار تومانی نرخنامه سرویس مدارس همدان/ ساماندهی 300 خودرو


از آنجا که نرخ سرویس مدارس پایین است طبق توافق و بر اساس نرخنامه عنوان شده می توانند 50 هزار تومان کرایه سرویس مدارس را افزایش دهند و به مبلغ تعیین شده اضافه کنند.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ این روزها برخی از خانواده ها نسبت به هزینه سرویس مدارس در همدان گلایه دارند و اعلام می کنند هزینه ها بر اساس نرخ مصوب نیست و بالاتر از آن میزان است که این افزایش گاهی به بیش از 400 هزار تومان هم می رسد.

از طرفی رانندگان سرویس مدارس نیز نسبت به نرخ مصوب رضایتی ندارند و اعلام می کنند میزان تعیین شده کفاف دخل و خرج آنها را نمی دهد.

مدیر معاونت تاکسیرانی همدان در این زمینه در گفت وگو با فارس اظهار کرد: مدیران مدارس طبق آیین نامه اجرایی موظف هستند نسبت به ساماندهی سرویس مدارس اقدام کنند.

محمود حضرتی با اشاره به اینکه خودروها را در اختیار مدارس قرار می دهیم و نرخنامه نیز هرچند پایین اما مشخص است گفت: در جلسه کمیسیون ماده 18 گلایه داشتیم که این مبلغ در نظر گرفته شده برای سرویس مدارس پایین است.

وی با تاکید به اینکه به همه رانندگان نمی توانیم اجبار کنیم در حوزه سرویس مدارس فعالیت کنند گفت: طبق قانون درصدی از تاکسی ها می توانند سرویس مدارس شوند و تمام تاکسی های شهر را نمی توان به این امر اختصاص داد و به همین خاطر نمی توانیم به رانندگان هم اجبار کنیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش 50 هزار تومانی نرخنامه سرویس مدارس همدان/ ساماندهی 300 خودرو

امکان افزایش 50 هزار تومانی نرخنامه سرویس مدارس همدان/ ساماندهی 300 خودرو