مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 13:522022-09-24سياسي

پیشرفت علمی کشور در گرو وجود امنیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندارکردستان صبح امروز در آیین جشن تحصیلی دانش آموزان در دبیرستان امام غزالی سنندج، با اشاره به پیشرفت های علمی و تحصیلی و ترویج علم و فناوری در سه دهه اخیر، اظهار کرد: تمام پیشرفت ها و موفقیت ها به دلیل داشتن امنیت در کشور حاصل شده است.

وی پیشرفت علمی و توسعه کشور را نیازمند داشتن امنیت و آرامش در کشور دانست و گفت: اگر امنیت در جامعه برقرار نباشد اهداف ما محقق نخواهد شد.

استاندار کردستان امنیت امروز در داخل کشور را مدیون خون شهدا، رشادت و ایثارگری جانبازان دانست و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس که کشور آماج حملات رژیم بعثی و جبهه استکبار قرار داشت رزمندگان انقلاب برای دفاع از خاک میهن مجاهدانه دفاع کردند و جان خود را در راه امنیت و آسایش مردم فدا کردند.

زارعی کوشا تصریح کرد: امروز هر کسی با هر شعار و پرچم و هدفی که امنیت جامعه را مخدوش می کند آسیب بزرگی به جامعه وارد می کند.

وی با تاکید بر اینکه همه آحاد جامعه باید مدافع امنیت در کشور باشند، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی با حضور در صحنه از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع کنند و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

استاندارکردستان  در ادامه به دانش آموزان توصیه کرد: با تحصیل و کسب علم و دانش برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت علمی کشور در گرو وجود امنیت است

پیشرفت علمی کشور در گرو وجود امنیت است