مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:572022-09-24سياسي

نیروی هوایی از هر زمانی برای اجرای اوامر فرمانده کل قوا آماده تر است


فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: نیروی هوایی سرپاتر، آماده تر و سرحال تر از هر زمان دیگر است تا اوامر فرمانده کل قوا را اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته مردانگی و هفته دلیرمردان را گرامی می دارم، این هفته، هفته ای است که رهبر انقلاب از آن به عنوان یک گنج یاد کردند.

  وی افزود: هفته دفاع مقدس، هفته دلیرمردانی است که در دوران دفاع مقدس با شجاعت جنگیدند تا ما بتوانیم با آرامش در سرزمین ایران اسلامی زندگی کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس علاوه بر حفظ و بقای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک فرهنگ دفاعی جدید با نام هنگام فرهنگ دفاع مقدس در تاریخ ایران خلق کرد، تصریح کرد: برگزاری مراسم های هفته دفاع مقدس باید به بازشناسی و توجه به این فرهنگ و شکل جدید جبهه های تهاجم پیش رو منجر شود.

وی ادامه داد: ولایتمداری، روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، وحدت نیروهای مختلف و تبدیل تهدید به فرصت جزو مهم ترین ویژگی های دفاع مقدس بود.

همه این مولفه ها را در دوران دفاع مقدس در نیروی هوایی الهی مشاهده می کنیم.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به بیعت نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 57 تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش، ولایتمداری خود را در 19 بهمن 57 نشان داد و روحیه انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی از هر زمانی برای اجرای اوامر فرمانده کل قوا آماده تر است

نیروی هوایی از هر زمانی برای اجرای اوامر فرمانده کل قوا آماده تر است