مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:222022-09-24سياسي

خیران بوشهری برای ازدواج و درمان بیماران خاص وقف کنند


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: خیران نیک اندیش بوشهری نیت های واقفانه خود را برای ازدواج آسان جوانان، مسکن سازی و درمان بیماران خاص مستمند اختصاص دهند چرا که در این زمینه وقفی دراین استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر صبح امروز در گفتگویی اظهار داشت: بیشترین فراوانی موقوفات منفعتی استان بوشهر برای روضه خوانی سیدالشهدا (ع)، تعزیه خوانی و عزاداری اهل بیت (ع)، نشر معارف اسلامی، کمک به نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت و چند مورد نیز کمک به حوزه های علمیه است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: در زمان حاضر هیچ موقوفه ای در استان بوشهر با نیت کمک به اشتراکی اقدام به خرید زمین یا ملکی کنند و آن را به عنوان وقف ثبت کنند.

وی تاکید کرد: به اشتباه در میان مردم رایج شده است که گمان می کنند به طور حتم باید وقف برای مدیریت در اختیار سازمان اوقاف قرار گیرد، در حالی که این سازمان تنها تولی گری اوقاف بدون متولی است و افراد می توانند نیت های واقفانه خود را مدیریت کنند و حتی مدیر بعد این وقف را نیز تعیین کنند.

اسماعیل پور در نیمه نخست امسال هفت موقوفه انتفاعی در قالب مسجد، حسینیه و دارالقرآن در استان بوشهر وقف شده است، اعلام کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران بوشهری برای ازدواج و درمان بیماران خاص وقف کنند

خیران بوشهری برای ازدواج و درمان بیماران خاص وقف کنند