مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:222022-09-24اجتماعي

ساماندهی نیم میلیون دانش آموز البرزی در 18 هزار کلاس درس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حجر گشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، پیش از ظهر امروز در مراسم متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی که استان البرز در شبکه شاد در فرآیند آموزشی فعال بودند و حتی از حوزه ستادی آموزش های مجازی جلوتر و با برنامه تر عمل کردند.

حجرگشت گفت: در اول مهرماه نیز همزمان با سراسر کشور، 50 هزار و 740 دانش آموز کلاس اولی استان البرز با حضور در جشن شکوفه های حسینی، با رعایت پروتکل های بهداشتی راهی کلاس های درس شدند.

 وی توضیح داد: البرز سال تحصیلی گذشته را با همدلی و اعتماد سپری کرد و در سال تحصیلی جدید هم به دنبال پیشبرد برنامه ها و فعالیت آموزشی و پرورشی دراین استان با نگاه همدلی و خرد جمعی است.

وی با بیان اینکه درسال تحصیلی گذشته دانش آموزان البرز موفق به کسب رتبه های اول تا سوم در مسابقات کشوری و جهانی در بخش علمی، آموزشی، پرورشی، ورزشی ، پژوهشی و فرهنگی شدند اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید نیز دانش آموزان و فرهنگیان این استان تلاش می کنند تا جایگاه برتر استان را در عرصه های مختلف تعلیم و تربیت حفظ کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: 530 هزار دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید در بیش از 18 هزار کلاس درس ساماندهی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی نیم میلیون دانش آموز البرزی در 18 هزار کلاس درس

ساماندهی نیم میلیون دانش آموز البرزی در 18 هزار کلاس درس