مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:572022-09-24بين الملل

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره احتمال بروز موج های دیگر کرونا


تدروس آدهانوم دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفته بود که پایان همه گیری قابل رویت است و رییس جمهور ایالات متحده نیز گفته است که همه گیری در این کشور پایان یافته است.

- تدروس آدهانوم دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفته بود که پایان همه گیری قابل رویت است و رییس جمهور ایالات متحده نیز گفته است که همه گیری در این کشور پایان یافته است.

یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: درصورتیکه کشورهای ثروتمند تصور می کنند همه گیری رو به پایان است، ضرورت دارد به کشورهایی با میزان درآمد پایین نیز کمک کنند تا به این وضعیت دست پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بروس آیلوارد (Bruce Aylward) یکی از مشاوران ارشد سازمان جهانی بهداشت هشدار داد: کشورهای ثروتمند نباید از اقدامات خود برای مقابله با بیماری کووید-19 عقب نشینی کنند؛ چرا که اکنون این بیماری مشکلی جهانی است و احتمال بروز موج های دیگری از بیماری وجود دارد.

در روزهای گذشته، تدروس آدهانوم دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفته بود که پایان همه گیری قابل رویت است و رییس جمهور ایالات متحده نیز گفته است که همه گیری در این کشور پایان یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره احتمال بروز موج های دیگر کرونا

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره احتمال بروز موج های دیگر کرونا