مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:522022-09-24اقتصادي

فروش سینماها در یک هفته ناآرام


سه فیلم پرفروش امسال همچنان «انفرادی»، «سگ بند» و «علف زار» هستند که البته به نظر می رسد ممکن است در هفته های آینده «علف زار» جای خود را به فیلم های دیگری بدهد.

- سه فیلم پرفروش امسال همچنان انفرادی ، سگ بند و علف زار هستند که البته به نظر می رسد ممکن است در هفته های آینده علف زار جای خود را به فیلم های دیگری بدهد.

تعداد مخاطبان سینما در حالی به بیش از هشت میلیون نفر رسیده که در یک ماه گذشته و پس از فروش بلیت با قیمت شناور روند فروش کمی صعودی شده بود اما حوادث یک هفته اخیر تعداد تماشاگران سینماها را نیز کاهش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر حدود 15 فیلم در سینماهای کشور در حال اکران هستند که در چند هفته اخیر بسیاری از آن ها در مقایسه با ماه های گذشته فروش بهتری را تجربه می کردند و این امید وجود داشت که با ادامه اجرای طرح بلیت شناور در آغاز پاییز و همچنین با اکران فیلم های جدید از جمله اکران عمومی فیلم جنگ جهانی سوم که نماینده ایران در اسکار است، گیشه سینماها پس از دوران رکود کرونا تکانی بخورد.

اما حوادث و ناآرامی هایی که هفته گذشته در سطح جامعه پیش آمد، بر کم شدن فروش سینماها و کاهش مخاطبان سینما بی تاثیر نبوده که این موضوع توسط سخنگوی انجمن سینماداران نیز در گفت وگویی تایید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سینماها در یک هفته ناآرام

فروش سینماها در یک هفته ناآرام